Support

Vår supporttjänst är tillgänglig för alla kunder med gällande licensavtal. Om ni inte hittar vad ni söker i manualen eller på vår hemsida får ni gärna kontakta vår supportavdelning.

Vid alla kontakter med oss är det bra om ni kan uppge ert kundnummer.

Telefonsupport: 0515 - 777 888 

E-postsupport: support@novasoftware.se.
Försök att beskriva ärendet så noga som möjligt och bifoga gärna en schemafil/skärmdumpar om problemet är schemarelaterat.

ÖPPETTIDER I SUPPORTEN

Normala öppettider:

Mån: Kl 10.00 - 16.00 med lunchuppehåll kl 12:00 - 13:00

Tis-Fre: Kl 09:00 - 16:00 med lunchuppehåll kl 12:00 - 13:00

Följande dagar har vi ändrade öppettider:

  • Vid läsårsstart (v.33-36) har vi förlängd öppettid till kl 17.00
  • 5-6 oktober Telefonsupporten stängd, endast e-postsupport
  • 16 oktober Supporten stänger kl 15
  • 30-31 oktober Telefonsupporten stängd, endast e-postsupport

Följande dagar stänger telefonsupporten kl 12:00:

  • Trettondagsafton
  • Skärtorsdag
  • Valborgsmässoafton
  • Dag före Kristi Himmelsfärds dag
  • Dag före Alla Helgons dag
  • Dag före Nyårsafton.

Följande dag är supporten stängd hela dagen:
Ingen information just nu.